tirsdag 14. juli 2009

TIKK TAKK, TIKK TAKK

Dagen i dag er blitt brukt til venting. Venting på at klokken skulle slå midnatt, slik at dagen min var kommet. For å få tiden til å fly, dro jeg ut for å være sammen med Helene. Vi kjøpte mye dritt, å gjorde mye dritt i tillegg. Oppførte oss som to 12åringer. Heh. Etter hvert dro vi å kjørte rundt sammen med Christoffer. og havnet til slutt opp med Soløyvannet da klokken slo tolv. "GRATULERER MED DAGEN!" ble det sagt, såvidt sekundet over. Telefonsamtaler og meldinger osvosv. Vi stoppet med Futelva/Breiva, og der tok jeg første badet som 17åring sammen med Helene og Christoffer. Var faktisk veldig gøy, og det var varmt! Tror det var hvertfall over 20 grader i vannet. Kooooselig! Så kjørte vi vidre, å til slutt ble jeg å trøtt atr jeg ble kjørt hjem. Så nå sitter jeg her, nydusja og trøtt, og happy bursdag. :-D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar