onsdag 3. juni 2009

IF YOU CAN'T AMAZE WITH YOUR INTELLIGENCE, CONFUSE WITH YOUR BULLSHIT!

Hej-hej hallååh!
Akkurat nå sitter jeg her for jeg vil skrive om noe annet enn oppgavene som skal leveres innen kl. 10:00, altså om 6 timer. Nå har jeg prøvd å jobbe siden kl. 20:00, men nei, det går rett og slett ikke. Hvor er optimismen blitt av? Jeg er helt motløs. Det eneste jeg har klart å gjøre er 3/8 oppgaver. Og det er de oppgavene som skal i sluttvurderinga, slik at jeg i det hele tatt består første året. Jeg er sliten, trøtt og helt på trynet. Det er alt for hektisk for tiden. Stress -> søvnmangel -> hodepine. Det er så ufattelig slitsomt. Ikke nok med disse oppgavene, men i morgen får vi utlevert en NY tverrfaglig muntlig oppgave, som vi skal framføre på fredag. JESSDA! Også har vi så klart coopers-testen i morgen. Jeg vil bare grave meg ned i senga og bli der til skoleåret er ferdig. DRITTLEI!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar