fredag 5. juni 2009

SNORKFRØKEN

Nå har jeg hatt migrene i to dager, noe som har resultert til at jeg har sovet mesteparten av tiden. Jeg har vært ekstremt stresset de siste dagene, for vi har hatt en ganske så hektisk skoleuke, for å si det mildt. I går lå jeg å sov fram til kl. 23:00, og jeg sovnet igjen rundt kl. 03:00 - 04:00. Og i dag når jeg kom hjem fra skolen rundt kl. 13:00, la jeg meg til å sove, og sov fram til rundt 19:00. Litt av en snorkfrøken, hæ?

Men nå skal jeg sove ei stund, før jeg skal stå opp å gjøre ferdig forberedelsene til den tverrfaglige muntlige oppgaven i morgen. Skal snakke i 10-15 minutter om skjelett og muskelsystemet. WUHU. Noen som har hørt om Gaucher Disease før? Det har nemlig jeg, fikk høre om den i dag da, men uansett.

Skal foresten til Hamarøya sammen med søskenbarnet mitt Hanne i helgen. Det blir sikkert gøy, er jo en stund siden jeg har vært der nå. Vurderer om jeg skal ta tog eller buss til Fauske i morgen, for jeg skal sitte på med pappa derfra. Jaja, uansett. ENJOY!

1 kommentar: