mandag 29. juni 2009

MARERITT I NATT?

I dag startet dagen min kl. 10:00, og slasking var det store. Dro etter hvert ut med Helene for å spille bowling, noe som resulterte med at jeg selvfølgelig tapte. Men gøy var det hvertfall! Etterpå dro vi oppover til Daniel, og der hadde vi det morsomt med kameraet mitt, og tok ca. 50 bilder. :-p Etter Helene hadde dratt tok Glenn og jeg oppvasken, mot betaling selvfølgelig. ;-D Var jo rene hønsehuset der borte!

Nå har jeg akkurat kommet hjem etter film og pizza med Linda, Anders og Jostein. Har hatt den beste skrekkfilmopplevelsen noen sinne. Dødsbra skrekkfilm som gjorde at men fikk ståpels på kroppen, og skvetter i ettertid. Jeg var så skremt at jeg fikk Glenn til å følge meg hjem, og siden han visste jeg var redd, hadde han fått Daniel og Fabian til å gjemme seg på hjemveien, slik at de kunne skremme meg. Og jeg stakkar, gikk selvfølgelig rett på, og endte nok en gang opp med ståpels. Slemminger hele gjengen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar