torsdag 9. april 2009

BÆBUBÆBU

I dag har jeg tilbrakt tiden sammens med Helene. Lenge siden vi har vært sammen nå, så det var på tide å ta igjen alt det tapte. Vi var i byen en tur, før veien førte oss videre til Bodø panorama. Der satt vi hos en som hete Marius og så film, eller ja. Vi snakket i 75% av filmen, og så bare på når det var blod og gørr. Hostel II het filmen. Jeg ble litt skuffet egentlig, for jeg har hørt at filmene skulle være skikkelig ekle, men neida. Jeg bare lo. Når vi hadde sett ferdig filmen kom Wilhelm. Faktisk. Det ble litt pinlig, men fikk til slutt brytt isen mellom oss. Det ble en veldig komisk opplevelse i grunnen, for vi har ikke engang snakket siden i mai08. Menmen. Etterpå skulle guttaboys ut på byen, så jeg og Helene vandret langs gatene til vi ble plukket opp av Dan. Les resten under.HAHAHAHAHA! Var ute å kjørte sammen med Dan & Helene. Så svinger vi pent inn ved siden av en kompis av Dan, og Dan bare "Ska vi drag?". Og den andre bilen gir bånn gass og spinner som et helvette, og tror du faen ikke at vi ser blålys og hører sirener i neste øyeblikk? Det var så jævlig bra. Sjåføren i den bilen som ble tatt slapp heldigvis bot/inndratt førerkort. Men alikevel. Du skulle vært der. Det var så sykt bra!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar