fredag 10. april 2009

IF TOMORROW NEVER COMES

I dag har jeg gjort masse! Sånn selv om jeg ikke våknet før klokken var 14:30. Det første jeg møter er et spørsmål fra mamma og jeg ville bli med på grilltur, og ja, det ville jeg. Hva ellers skulle jeg gjøre? Alle er jo reist bort omtrent! Jeg, mamma, Kristian, Lena, Rune og tante sin gullgutt Adrian dro til maskinisten. Jeg lagte bål. Helt alene, og uten tennveske(!) Yay me, liksom. BILDER FRA TUREN: Etterpå ble det bowling med Kristian og Helene. Vi spilte 5 runder, og jeg vant sånn to av dem. Kristian spanderte på meg. Hva ellers skulle man hatt brødre til? Har ingen bilder fra bowlingen, desverre.


Etterpå ble det hjemmelaget pizza hjemme hos meg. Helene og Bernt ble med. Brukte nesten en time på å lage pizza'en. Men hallo, første gang jeg har laget hjemmelaget pizza ffs. Meeen, ventingen var ikke for gjeves, for pizza'en smakte. Himmelsk. HER ER NOEN BILDER FRA PIZZADATEN:

Etter å ha spist en god del pizza dro jeg og Helene ned til shell. Vi kjedet oss litt på veien, så vi begynte å gå sjinglete, mens vi lo. Bilene som kjørte forbi stoppet nesten ved siden av oss. De lo. Men så plutselig, klarer jeg å skli på grusen da jeg skulle rette meg opp, og PANG, der datt jeg langflat på bakken. Helene fikk så klart latterkrampe, og jeg klarte ikke holde meg jeg heller. Det ble mye latter resten av veien, ja. Jeg sjekket til slutt kneet mitt. Rødt som faen, jeg hadde fått skrubbsår. Det ble så klart mer latter. Slenger inn et bilde her og, bare for å ha det gjort.

2 kommentarer: