onsdag 29. april 2009

LEVA LIVET !

Jeg har konkludert med at jeg skal bli et sunnere menneske. Det første jeg skal gjøre er å stumpe røyken. Hvertfall prøve det. å bare ha nok innsatsvilje, så klarer jeg det helt sikkert. Og etter det, blir det å spise sunnere. Dvs. at colaen blir det fint lite av, og heller ingen fastfood eller lignende. Og godterispisinga, den for holde seg til helgen. Jeg lager tross alt framtiden min nå, med kosholdet og livsstilen min. Jeg vil vel ikke ha problemer med livsstilssykdommer i mine senere år.

Det vanskeligste av disse tingene blir vel røykeslutten, for jeg har tross alt røyket i nesten 5 år. Faktisk! Så til å begynne med skal røyken erstattes med snus, og så skal jeg bli helt nikotinfri! Hurra hvis jeg klarer det. Lenge leve livet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar